ЗА ЛАШТУНКАМИ! Дві серії реалій здійснення мрії: моє неінстаграмне життя та день “блогера”

Привітик! Після вашого шаленого відгуку розпочинаю рубрику #пошуршимо_за_лаштунками, де розкажу як виглядає зсередини здійснення мрії та реалізація проекту. Відразу скажу, що це не про ідеальний день підприємця, що має ідеально структуровані процеси, команду підлеглих і стратегію на 5 років. Скоріше це історія людини, що намагається поєднати робочі будні в офісі (я працюю на 50% в IT компанії), ремонт і здійснення проекту своєї мрії:) 

Насичено? – Так! 

Неідеально? – Так! 

Хаотично? – Так! 

В кайф? 1000% Так!

Сьогодні перший пост, по вашому відгуку зрозуміла, що тема актуальна і тому буду висвітлювати її на блозі також! 

 

СЕРІЯ 1 Моє неінстаграмне життя

Будильник на 5.45, а я не можу прокинутися. Сьогодні понеділок, але причина не в цьому. Сьогодні понеділок 1 липня, а це означає, що останній тиждень (в тому числі вихідні) я присвятила підготовці майстер-класу місяця в спільноті “Пошуршимо?”.

Підготовка абсолютно нового майстер-класу кожного місяця – це мій особистий виклик. Вже 11 місяців я намагаюся систематизувати цей процес і кайфувати, хоча часом буває дійсно стресово. 

Проте ранок першого дня місяця завжди особливий, адже саме зараз я публікую усі оновлення на платформі спільноти: 

  • новий майстер-клас 
  • роздруківки для планування місяця
  • книгу місяця 
  • публікації присвячені плануванню місяця

Процес створення майстер-класу

Процес створення майстер-класу можна назвати магією, коли з твоєї ідеї (просто думки) виростає конкретний інструмент, що може змінити чиєсь життя. 

Кожного місяця відбувається приблизно один і той самий алгоритм, який я обожнюю: 

УЗГОДЖЕННЯ ТЕМИ теми майстер-класу (складаю попередній план на півроку вперед, шукаю відповідних експертів, узгоджую з ними можливі дати)

ПІДГОТОВКА: зустріч, уточнення теми, узгодження структури, план дій з дедлайнами.

ГРАФІКА І ВОРКБУК: я і для мене це особливе задоволення, адже кожного місяця я роблю нову тему, новий дизайн, нове оформлення. Банери різного формату, підготовчі зображення, заставки для відео – завчасно готую в темі воркбуку. 

ВІДЕО: знімати відео процес часозатратний, але вартує того, адже відео майстер-клас має значно крутіший ефект, ніж текстовий. Тому наступний етап це відзняти відео (я або експерт), та підготувати його до завантаження (це роблю також я)

ОФОРМЛЕННЯ: оформлення майстер-класу на платформі зазвичай робиться в останні дні місяця, адже усі матеріали мають бути готові. Тоді він набуває потрібної форми

Готово! На годиннику 9.15 Все опубліковано, листи надіслані, натхнення полетіло у різні куточки України і світу. Темою цього місяця є “Навчитися вчитися” ‘ Лав лав лав. Ну а тепер, я побігла на роботу, до годинки шостої буду працювати з замовниками, командами, сидіти на зустрічах і вирішувати питання:) 

СЕРІЯ 2  Щоденна діяльність “блогера” 

Дуже смішна назва для мене, бо попри те, що більшість навколо вважають мене блогером, я так не відчуваю і не думаю в цьому руслі. Я скоріше бачу себе автором онлайн проекту, що так чи інакше вимагає онлайн активності, створення контенту, публікації в соціальних мережах та проведення вебінарів та ефірів.  

Я висвітлюю 5% свого життя, не люблю показувати свою сім’ю та роботу, а ще рік тому я взагалі задумувалася над тим, чи потрібно проекту “Пошуршимо?” обличчя і дуже соромилася публікувати свої портретні фото в мережі:))) Але сьогодні не про це. Сьогодні хочу вам розказати про реалії здійснення проекту. 

Отож, я вже згадувала, що на 50% працюю в IT компанії і це лише останній рік. До цього 3,5 роки здійснення проекту відбувалося лише в мій особистий час, на вихідних, по вечорах і зранку до роботи. Тому така активність була побудована дуже хаотично, було складно дотримуватися плану чи стратегії, рішення та тексти були спонтанними і тоді, коли на них був час. 

Проте минулого літа я зрозуміла, що проект виріс настільки, що зараз момент або почати йому приділяти більше часу, або закривати. Саме тоді я прочитала книгу “Чудовий ранок” і почала практикувати ранкові прокидання  для того, щоб щось змінити. 

Отож спільнота з’явилася завдяки тому, що протягом 3-х місяців я вставала о 5-й ранку і весь ранок до 9 години займалася проектом. А це цілих 4 години вільного часу та 3 години продуктивної роботи.  Коли в вересні я зрозуміла, що все вийшло, то організувала собі часткову зайнятість та зараз маю 2 повних робочих дні для роботи над текстами, відео, спільнотою, майстер-класами, стратегією розвитку і навчанням. Це дуже структурує і систематизує, хоча і також додає часом розфокусу. 

Тому зараз мої дні присвячені проекту виглядають так:

  • підйом 6-7.30 ранку (залежно від зайнятості і втоми). Інколи після дуже активного останнього тижня місяця, коли я готую майстер-клас і роблю усі підготування для теми місяця… або коли дуже велике навантаження на роботі – то потім кілька днів я відсипаюся і даю час відновитися, бо вже знаю, що таке вигорання і виснаження. 
  • 30хв -1 година ранкових ритуалів. Обожнюю ранок, бо всі навколо сплять і ти дійсно можем сфокусуватися на собі: йога/пробіжка чи зарядка, книга за сніданком, часом ранкові сторінки, часом просто читання… Я намагаюся не робити супер жорсткий список ранкових звичок, бо хочу більше чути себе і не жити за графіком. Роблю те, що в задоволення і до чого відчуваю 
  • 1-2 години роботи над проектом. Визначення плану на день, синхронізація з цілями тижня, публікації в групі проекту та в групі спільноти, відповіді на запитання, повідомлення та листи. 
  • 1 тиждень до завершення місяця я сідаю за майстер-клас наступного місяця, маючи вже структуру воркбуку, відео (свої або експерта) та загалом бачення концепції теми місяця.
  • Далі вже залежить від планів на день: ремонт, зустрічі, адміністративні справи – все намагаюся запланувати на другу половину дня, щоб з 11 до 13 мати час на написання або обдумування ідей проектів. 

Інструменти, що допомагають мені планувати свою зайнятість наступні: 

TRELLO: Я веду усі ідеї та довгострокові справи в TRELLO, що допомагає структурувати роботу.

ПЛАНЕР “Пошуршимо?” для тижневого планування справ по проекту, роботі, особистих і ремонту.

БЛОКНОТ з чистими сторінками для рефлексій, ранкових сторінок та результатів зустрічей. 

В наступній статті більше розкажу про те, як це все разом працює.

Як вам такий формат? Ставте відгуки в коментарях, щоб я знала чи вам цікаво і чи продовжувати:) Дякую

 – – – – –   {Приєднуйтесь до нашої спільноти у Facebook та Instagram} – – – –

Долучайтеся у Бібліотеку Натхнення, де зможете знайти більше free роздруківок та майстер-класів для розвитку та здійснення мети!

Напиши, якщо тобі відгукнулося

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
Facebook
Facebook
Instagram
telegram