474
4 Липня, 2019
Привітик! Після вашого шаленого відгуку розпочинаю рубрику #пошуршимо_за_лаштунками, де розкажу як виглядає зсередини здійснення мрії та реалізація проекту. Відразу скажу, що це не про ідеальний день підприємця, що має ідеально структуровані процеси, команду підлеглих і стратегію на 5 років. Скоріше це історія людини, що намагається поєднати робочі будні в офісі (я працюю на 50% в IT компанії), ремонт і здійснення проекту своєї мрії:)
Насичено? – Так!
Неідеально? – Так!
Хаотично? – Так!
В кайф? 1000% Так!
Сьогодні перший пост, по вашому відгуку зрозуміла, що тема актуальна і тому буду висвітлювати її на блозі також!
Будильник на 5.45, а я не можу прокинутися. Сьогодні понеділок, але причина не в цьому. Сьогодні понеділок 1 липня, а це означає, що останній тиждень (в тому числі вихідні) я присвятила підготовці майстер-класу місяця в спільноті “Пошуршимо?”.
Підготовка абсолютно нового майстер-класу кожного місяця – це мій особистий виклик. Вже 11 місяців я намагаюся систематизувати цей процес і кайфувати, хоча часом буває дійсно стресово.
Проте ранок першого дня місяця завжди особливий, адже саме зараз я публікую усі оновлення на платформі спільноти:
Процес створення майстер-класу можна назвати магією, коли з твоєї ідеї (просто думки) виростає конкретний інструмент, що може змінити чиєсь життя.
Кожного місяця відбувається приблизно один і той самий алгоритм, який я обожнюю:
УЗГОДЖЕННЯ ТЕМИ теми майстер-класу (складаю попередній план на півроку вперед, шукаю відповідних експертів, узгоджую з ними можливі дати)
ПІДГОТОВКА: зустріч, уточнення теми, узгодження структури, план дій з дедлайнами.
ГРАФІКА І ВОРКБУК: я і для мене це особливе задоволення, адже кожного місяця я роблю нову тему, новий дизайн, нове оформлення. Банери різного формату, підготовчі зображення, заставки для відео – завчасно готую в темі воркбуку.
ВІДЕО: знімати відео процес часозатратний, але вартує того, адже відео майстер-клас має значно крутіший ефект, ніж текстовий. Тому наступний етап це відзняти відео (я або експерт), та підготувати його до завантаження (це роблю також я)
ОФОРМЛЕННЯ: оформлення майстер-класу на платформі зазвичай робиться в останні дні місяця, адже усі матеріали мають бути готові. Тоді він набуває потрібної форми
Готово! На годиннику 9.15 Все опубліковано, листи надіслані, натхнення полетіло у різні куточки України і світу. Темою цього місяця є “Навчитися вчитися” ‘ Лав лав лав. Ну а тепер, я побігла на роботу, до годинки шостої буду працювати з замовниками, командами, сидіти на зустрічах і вирішувати питання:)
Дуже смішна назва для мене, бо попри те, що більшість навколо вважають мене блогером, я так не відчуваю і не думаю в цьому руслі. Я скоріше бачу себе автором онлайн проекту, що так чи інакше вимагає онлайн активності, створення контенту, публікації в соціальних мережах та проведення вебінарів та ефірів.
Я висвітлюю 5% свого життя, не люблю показувати свою сім’ю та роботу, а ще рік тому я взагалі задумувалася над тим, чи потрібно проекту “Пошуршимо?” обличчя і дуже соромилася публікувати свої портретні фото в мережі:))) Але сьогодні не про це. Сьогодні хочу вам розказати про реалії здійснення проекту.
Отож, я вже згадувала, що на 50% працюю в IT компанії і це лише останній рік. До цього 3,5 роки здійснення проекту відбувалося лише в мій особистий час, на вихідних, по вечорах і зранку до роботи. Тому така активність була побудована дуже хаотично, було складно дотримуватися плану чи стратегії, рішення та тексти були спонтанними і тоді, коли на них був час.
Проте минулого літа я зрозуміла, що проект виріс настільки, що зараз момент або почати йому приділяти більше часу, або закривати. Саме тоді я прочитала книгу “Чудовий ранок” і почала практикувати ранкові прокидання для того, щоб щось змінити.
Отож спільнота з’явилася завдяки тому, що протягом 3-х місяців я вставала о 5-й ранку і весь ранок до 9 години займалася проектом. А це цілих 4 години вільного часу та 3 години продуктивної роботи. Коли в вересні я зрозуміла, що все вийшло, то організувала собі часткову зайнятість та зараз маю 2 повних робочих дні для роботи над текстами, відео, спільнотою, майстер-класами, стратегією розвитку і навчанням. Це дуже структурує і систематизує, хоча і також додає часом розфокусу.
TRELLO: Я веду усі ідеї та довгострокові справи в TRELLO, що допомагає структурувати роботу.
ПЛАНЕР “Пошуршимо?” для тижневого планування справ по проекту, роботі, особистих і ремонту.
БЛОКНОТ з чистими сторінками для рефлексій, ранкових сторінок та результатів зустрічей.
В наступній статті більше розкажу про те, як це все разом працює.
– – – – – {Приєднуйтесь до нашої спільноти у Facebook та Instagram} – – – –
Читайте також
Майстер-класи, що допоможуть пережити війну