464
26 Квітня, 2017
Знаєте, світ влаштовано таким чином, що хтось каже тобі, коли натискати кнопку. Треба вміти самостійно думати, що ти робиш.
Привіт, друзі. Сьогодні хочу поділитися з вами оглядом книги, що нашуміла як на світовому ринку, так і серед українських читачів: «Продається все» (паперова>>>, електронна>>>>)Бреда Стоуна від мого улюбленого видавництва «Наш Формат».
Якщо ви коли-небудь задавалися питанням як творяться інноваційні проекти, як реальні люди роблять нереальні успіхи, як розвинути мультимільярдну мультинаціональну компанію з нуля, як реалізовуються ідеї, починаючи з нічого.. – вам сюди.
Такі питання стосуються не лише бізнесу. Я вірю, що будь-яка діяльність: хай це розвиток бізнесу, чи благодійного проекту, чи стратегії власного розвитку… все це процеси і алгоритми того, як думати не шаблонами, як насмілитися піти проти течії, а ще – як творити щось дійсно велике і успішне.
Книга розповідає історію компанії Амазон від моменту виникнення ідеї і до сьогоднішніх днів. А почалася вона (історія) в 1994 році в гаражі з саморобними столами, комп’ютером і сервером. Джефф Безос, засновник і директор компанії, зрозумів, що інтернет – це сила і задумав створити “магазин, де продається все”. Амбітна мета, чи не так?
Перебуваючи в гущі подій, легко загубитися серед дрібниць. Я знав, що коли мені буде вісімдесят, я навряд чи думатиму про те, наприклад, чому я відмовився від свого заробітку віл Волл-Стріт у 1994-му – посеред року, в найбільш невдалий момент. Коли вам вісімдесят, ви не думаєте про такі речі. Разом із тим я розумів, що щиро шкодуватиму про те, що не долучився до цього винаходу з назвою інтернет, революційність якого я усвідомлював. Коли я обдумав усе саме під таким кутом погляду…стало дуже легко прийняти рішення
Мені дуже сподобався формат подачі та переклад. Незважаючи на об’єм, а це 400 сторінок на секундочку, книга читається дуже швидко, майже як художня. Такого ефекту вдалося досягнути тим, що усе ведеться у форматі розповіді з вставками особистих інтерв’ю і різних думок, щодо конкретних ситуацій і ідей. Досить конструктивно і без заглиблення в дрібні деталі.
Так розумієш, що кожен бізнес – це захоплива історія, де багато особистостей, ситуацій, екшену, людських відносин та емоцій, багато перешкод і способів їх подолання, це щоденна боротьба…. Автору це дуже класно вдалося передати: відчуття драйву, праці, втоми і ентузіазму. Хто працював в стартапі – прекрасно розуміє усі ці відчуття.
Треба бути терплячим, аналізуючи те, з чим ти можеш працювати
#Коли вам виповниться вісімдесят і ви, тихо занурившись у спогади, розповідатимете самому собі дуже особисту версію власного життя, найбільш стислою та значущою буде та історія, що міститиме кожен вибір, який ви зробили. Бо зрештою ми є тим, що вибираємо.
#Одна справа – мати хорошу ідею, і зовсім інша – мати впевненість у людині, яка її втілюватиме.
#Коли компанія невелика, хтось більший завжди може прийти і відібрати те, що вона має. Нам треба зрівняти правила гри щодо купівельної спроможності на рівні визнаних продавців.
#Але не хвилюйтеся про конкурентів, бо вони все одно не посилатимуть нам грошей. Давайте непокоїтися про наших клієнтів і зосереджуватися на них.
Ця книга була мені дуже близькою, оскільки свою професійну кар’єру я почала також з стартапу, маленького приміщення, двох працівників і безлімітного ентузіазму:) Це завжди важко і весело одночасно. Це як кофеїн. Ти звикаєш до ритму і хочеш драйвити завжди, бо інакше просто рутинні завдання стають дуже нудними.
Малий бізнес навчив мене тому, про що я так часто пишу на цьому блозі: потрібно бути готовим важко працювати заради результатів, бо нічого не приходить просто так. Потрібно вірити у те, що ти робиш, бо інакше нічого не буде. Потрібно мати людей, що вірять в тебе, щоб могти піднятися після наступного падіння.
Бо драйв і ентузіазм – це рушії прогресу як в бізнесі так і в житті:)
Читайте також
Майстер-класи, що допоможуть пережити війну